Monday, July 6, 2009

.::CROCS ASSORTED MODEL::.

MEN OFFROAD GREEN
RM90.00
(SIZE 7-10)




WOMEN SANTA CRUZ (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 6-8)




MEN SANTA CRUZ DARK GREEN (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 7-11)


MEN SANTA CRUZ LIGHT GREEN (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 7-10)

WOMEN SANTA CRUZ (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 5-8)


WOMEN CYPRUS CHOC-COTTO (OUT OF STOCK)
RM90.00

(SIZE 7-9)



WOMEN CYPRUS SILVER-LAVENDER (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 8-9)




WOMEN MALINDI LEOPARD (AVAILABLE)
RM85.00

(SIZE 6-8)



MEN TIDELINE BLACK (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 7-8)



MEN TIDELINE GREY (OUT OF STOCK)
RM90.00
(SIZE 7-10)




MEN OFFROAD BLUE
RM90.00
(SIZE 7-9)




KIDS DORA PINK RM55.00 (OUT OF STOCK)

KIDS DORA PURPLE RM55.00 (OUT OF STOCK)

KIDS SPONGEBOB RED RM55.00 (OUT OF STOCK)


KIDS SPONGEBOB BLUE RM55.00 (OUT OF STOCK)



Selamat datang ke e-shoppingheaven...

Untuk makluman pembeli budiman semua, kasut "CROCS" ini "MADE IN CHINA" dan berkualiti tinggi.
..

So far, model² yang ada di dalam blog ini sahaja yang masih ada dalam simpanan stok pada supplier saya. Kemasukan model² terbaru akan saya updatekan dari masa ke semasa...

Jadi, kepada yang berminat untuk membeli bolehlah memberikan tempahan kepada saya secepat yang mungkin kerana stok adalah terhad...

Tempahan boleh dibuat melalui email atau telefon, maklumat seperti di bawah :

Tel No:012-6927588@019-3946288
Email:e_shoppingheaven@yahoo.com
Ym Id:baby_booyats@yahoo.com

Cara Pembayaran :

Pembayaran pendahuluan (deposit) adalah sebanyak 50% . Pembayaran akhir hendak lah dibuat apabila anda menerima barangan anda dari saya. Apabila kasut yang telah ditempah sudah ada pada saya, anda boleh dtg sendiri berjumpa dengan saya untuk mendapatkan kasut anda. Penghantaran juga boleh dilakukan sekiranya anda berada di kawasan Lembah Kelang dan pembayaran sebanyak RM10 akan dikenakan. (Costing untuk minyak) :)

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya.

Terima kasih...



1 comment:

  1. dear.
    size 9 mmg kurang eh??
    i hope ada malindi turqoise or cotton candy size 9.
    or any yg cun2.
    thanx. :D

    ReplyDelete